pondělí 16. prosince 2013

Od nenávisti k lásce-10díl

Konec minulého dílu:Adam nazklamal. U zadního vchodu samozdřejmě stál. Když nám předal kartičky s nápisem: VIP(Zoči Voči) tak jsme začaly skákat radostí. "Skupina zatím nepřijela, ale každou chvíli tady bude. Pak za nima můžete zajít." usmál se Adam a já ho objala. Když jsme vyšli z VIP části do klubu. Bylo to tam skvělé.. ta atmosféra, ti lidi a všechno..

Všichni kolem nás se usmívali a bylo na nich vidět, že se těší. A hodně lidí už bylo v takové veselejší náladě, ale to nám nevadilo. Daly jsme si na baru drink a vydaly se zpátky do VIP části :) Potkala jsem Adamova kámoše Lukáše "Čau Luki" usmála jsem se. Lukáš se hezký. Má takový vrabčí účes a neodolatelný úsměv. No a ty jeho oči.. Hmm :) No nic  no.. Zpátky do reality "Ahoj Peťuš" takhle mi říká už od té doby co se známe. Je to od něj milý, ale já to moc nemám ráda, ale co no když to je on. "Zoči Voči už jsou tady. Vzad hrajou slovní fotbal. Jdete za nima?"kouknul na mě těma svýma očima :) "Jojo jasně my jdeme!" řekla za mě Markey a už mě tahala za ruku směrem k nim. "Ehmm promiň za ni.. víš ona je z nich trošku psychicky narušená" začala jsem se smát a Lukáš se mnou. "Tak zatím" "Čau"
"A to tam chceš za nima jenom přijít a říct čau nebo co?" zeptala jsem se jí. "No já nevím." podívala se na mě. "No já vím co. Přece u fotbálku je bar takže si k němu půjdem sednout a můžeš je propichovat pohledem a třeba si tě všimnou. Tadáá!" řekla jsem ironicky a začla se smát. Hodila po mě nevrlý pohled a šly jsme. Objednala jsem si Colu a Markey si objednala džus. Seděly jsme tam asi pět minut a Markey řekla:"Ach joo už mě to nebaví. Nezajdem za nima a nezeptáme se jich jestli si s nima můžem zahrát?" a koukla se směrem k nim. "No tak to ani náhodou. Klidně si tam běž, ale já je tak nemiluju abych za nima lezla." když jsem to dořekla, přišel k baru asi půl metru od mě nějaký kluk, který tam s nima hrál ten fotbal. Pamatovala jsem si, že je z té skupiny, ale nebyla jsem si jistá co dělá. Když si objednal otočil se směrem ke mě a podíval se na mě. Usmál se a řekl "Ahoj. Ako sa voláš?"

No tak je to tady! Výroční 10.díl a je tady Zoči Voči. Joo je to divné, že až v desátém díle, ale nějak jsme se k tomu museli dostat. Další možná zítra :) Děkuju :)

Žádné komentáře:

Okomentovat