čtvrtek 19. prosince 2013

Od nenávisti k lásce-11. díl(Zoči Voči)

Konec minulého dílu:Pamatovala jsem si, že je z té skupiny, ale nebyla jsem si jistá co dělá. Když si objednal otočil se směrem ke mě a podíval se na mě. Usmál se a řekl "Ahoj. Ako sa voláš?" 

"Ehm, ahoj" usmála jsem se na něj taky. "Jsem Petra" podala jsem mu ruku, ale on mě místo toho políbil na tváře. Měla jsem pocit, že se červenám. Usmál se na mě a odešel s pitím ke klukům a dál hráli stolní fotbal. Seděla jsem a koukala na moji skleničku Markey, ale začla "Ooo Peti!! Tak tohle bylo nějak přehnaně milý od něj" drcla do mě loktem "to vypadá zvláštně." Koukla se na něj. Šly jsme se k pódiu kouknout na jejich předkapelu. Byla to přijemná kapela a měla fajn hudbu. Markey celkem dost řádila, ale já jsem nemohla přestat na něj myslet. Bylo to zvláštní. A on je zvláštní, ale krásný! Když ta kapela skončila, šly jsme do zákulisí. Vyfotili jsme se s nima a chvilku i pokecaly. Byli fajn. Pak když jsme chtěli jít k pódiu zase jsme ho potkaly. Markey ho začala prosit o fotku a podpis. Tak jsme se s ním vyfotily a dal nám podpis. Mě na to napsal: Milé a nejkrásnější Petře s láskou Michal
Když jsem to viděla koukla jsem se na něho a jemně se usmála. On se taky usmál. Když jsme odešly Markey řekla "On má tak  krásné písmo, že? Ukaž jak se ti podepsal?"rvala mi papír z ruky "Ne." řekla jsem až se lekla. "Proč?" zeptala se mírně. "Protože je stejný jako ten tvůj tak ho nepotřebuješ vidět." Snažila jsem se o milý tón, ale Markey jsem to nechtěla říct.



Omlouvám se. Dlouho jsem tady nic nedala a dneska je to kratší, ale už je to  asi na co jste čekali tak si toho važte po "kouscích" :DD Díky, že to čtete. Jste milí :) 

 

Žádné komentáře:

Okomentovat