pátek 20. prosince 2013

Od nenávisti k lásce-12.díl(Zoči Voči)

Konec minulého dílu:Když jsme odešly Markey řekla "On má tak  krásné písmo, že? Ukaž jak se ti podepsal?"rvala mi papír z ruky "Ne." řekla jsem až se lekla. "Proč?" zeptala se mírně. "Protože je stejný jako ten tvůj tak ho nepotřebuješ vidět." Snažila jsem se o milý tón, ale Markey jsem to nechtěla říct.

Koncert byl skvělý. Ze začátku jsem si ho nějak nemohla užívat a pořád jsem ho sledovala. Je tak zvláštní! Pak už to odeznělo. 

Když zpívali píseň 3:00 skoro pořád mě sledoval. Vždycky jsem se třeba podívala vedle na Jana nebo na Markey. Jinak to tam bylo super. Ti lidi a ta atmosféra.. Dostala jsem trsátko od Filipa. Po koncertě jsem se Markey vymlouvala, že jsem unavená a že už chci jít domů, bohužel se mi jí nepodařilo přemluvit. "No tak to nee" spát můžeš zítra celý den!! Tohle se naskytne jen jednou za čas, ale spíš každý den!"řekla mi na to. Aha tak to nevyšlo no.. Když jsme za nimi přišli, bylo už tam pár fanoušků. Chvilku jsme počkaly a už byli pryč. Markey šla za Filipem. Já za Vladkem. Pak jsem šla za Janem. Kolem Michala jsem prošla a šla jsem za Filipem.Pak když jsem mu poděkovala a chtěla odejít jenže Michal stál za mnou "Prosim tě pojď se mnou do šatny." Markey zrovna mluvila s Vladkem takže si mě ani nevšimla. No super. Kdo ví co mi tam může udělat! Třeba mě tam uškrtí a ona si toho nevšimne! Když jsem za ním došla až do šatny tak zavřel dveře. "Co jee?" zeptala jsem se mile. "Zamiloval jsem se do tebe. Prvně jsi na mě byla milá a od koncertu děláš jakobych nebyl." řekl a podíval se na svoje nohy. "Promiň. Ty se mi taky líbíš. Jenže no já prostě nevím"řekla jsem potichu. Po chvilce ticha kdy se díváme na sebe nebo do země nakonec prohlásí "dáš mi aspoň svoje číslo nebo facebook?" "Jo jasně. Moje číslo je xxx xxx xxx." řekla jsem. "OK"na chvíli se odmlčel. "Myslíš, že by to někdy mohlo vyjít?? Já jsem se do tebe fakt zamiloval."řekl vážně. "To se mi ještě nikdy nestalo. Jako prostě na první pohled no.." Jo mě se to taky nikdy nestalo a teď myslím, že to je ono. Řekla jsem si v duchu.

Trochu kratší, ale zase hned po včerejšku. Už celkem zajímavá část :). Ty části co říká on jsou česky. Doufám, že vám to nevadí. Nechce se mi to psát ve slovenštině. Ty X místo čísel tam jsou proto, protože tam nechci psát konkrétní čísla :)

Žádné komentáře:

Okomentovat