sobota 21. prosince 2013

Od nenávisti k lásce-13.díl(Zoči Voči)

Konec minulého dílu:"OK"na chvíli se odmlčel. "Myslíš, že by to někdy mohlo vyjít?? Já jsem se do tebe fakt zamiloval."řekl vážně. "To se mi ještě nikdy nestalo. Jako prostě na první pohled no.." Jo mě se to taky nikdy nestalo a teď myslím, že to je ono. Řekla jsem si v duchu.


Pak jsem s Markey šla za Adamem a ten nás vzal domů. Cestou domů jsme byly obě plné zážitků, ale Markey je dávala nejevo. Adam se při tom dost bavil jak byla Markey šťastná, že se na ni usmál. "I kdyby si prdnul tak by sis ten vzduch dala do krabičky že??"zasmál se "a večer před spaním si ho čichla" při tom jsem se smála s ním. Markey se prvně tvářila dotčeně, ale pak vykládala dál. Za chvíli jsme Markey vysadili u ní doma. Rozloučila jsem se s ní a jeli jsme dál. "Copak? Tobě se to nelíbilo nebo co?? Jsi nějaká přešlá" staral se Adam. "Nee to je dobrý. Koncert byl fajn." "Fakt?" zeptal se nevěřícně. "Jo fakt všechno v poho" usmála jsem se. Pak už nic neříkal, akorát doma mi řekl "dobrou noc a hezké sny"mile. No bohužel se to moc nevyplnilo. Skoro celou noc jsem přemýšlela. Podařilo se mi usnout kolem třetí. Vzbudila jsem se v jedenáct. Nikdo nebyl doma. Naši asi jeli za babičkou a brácha je někde u kámošů. Když jsem se vykoupala a jemně namalovala a sedla si s tabletem a dala si polívku. Přišel brácha s nějakou holkou. Když jsem je viděla málem jsem se zadusila jogurtem. "Čau Peti tohle je moje holka Nikol. Chtěl jsem abys to věděla jako první." usmál se na mě a čekal povzbuzení. Ta holka byla fakt hezká, ale netuším jaká je. "Ahoj"řekla a usmála se. "Ahoj já jsem Petra"úsměv jsem ji opětovala.

Takový trošku slabší díl no :D Ale snad se líbí a pište mi názvy pro povídku o Cookies!

1 komentář: