neděle 1. prosince 2013

Od nenávisti k lásce-3.díl(Zoči Voči)

Konec předchozího dílu: Když jsem přišla domů, Adam se se mnou chtěl koukat na film, ale já jsem byla utahaná takže jsem se mu jenom pochlubila s úlovky z obchodu na koncert a šla spát.

Ráno jsem se vzbudila brzy a s dobrou náladou. Ještě jsem si vyzkoušela můj outfit jestli mi vážně sedí. "Joo sedí!" řekla jsem.. nebo spíše zakřičela. Na dveře zaklepal taťka "Co vyvádíš? Chceš vzbudit sousedy?"usmál se. Taťka takové věci říká jenom ze srandy ten po nás nikdy v životě nekřičel ani nepoužil fyzické tresty. Je to spíš náš kámoš :) Mamka je taky fajn, ale je celkem přísná.. Když jsem přišla na snídani už tam všichni byli. Po snídani mě Markey vyzvedla a jeli jsme spolu do školy. "Jsem z toho outfitu nadšená. Jsem ráda, že jsi mě vytáhla na nákupy." řekla jsem ji chvíli před tím než jsme zaparkovaly u školy. "Joo já taky. Prostě jsem skvělá. Přiznej si to." řekla a obě jsme se začaly smát. Po škole jsem jela hned domů. Musela jsem se učit. Asi po třech hodinách co jsem byla zavřená v pokoji jsem si šla udělat něco k jídlu. V kuchyni pila mamka s taťkou kafe. "Ahoj, já si jdu jenom udělat něco k jídlu a jdu se zase učit." říkala jsem když jsem si vyndávala sušenky ze skříně. "Tak si trochu odpočiň ne? Učíš se už celé odpoledne." řekl starostlivě taťka. "Dobře. Jo a mami" použila jsem pouze mami, protože taťka by souhlasil to je jasné."příští sobotu půjdu s Markey na koncert jo?"sladce jsem se na ni usmála. "Noo když se tak učíš tak si to zasloužíš. A nebudete pak spát u nás?"navrhla mi. "Jo to by šlo, zeptám se ještě s Markey." řekla jsem. Za chvíli mě už začla z toho učení bolet hlava tak jsem vzala Jackyho na vodítko a šla jsem se s ním projít. Po cestě na mě někdo zavolal "Petro!" rychle jsem se otočila. Stál tam můj spolužák Patrik. Skoro všechny holky ho milují. Fakt nevím co na něm vidí.. "Jé ahoj, co ty tady? Venčíš psa?" řekl když za mnou doběhl. "Jo učila jsem se, ale už mi to lezlo na mozek tak jsem se šla trochu projít." odvětila jsem. "Ale to je účel aby ti to lezlo na mozek.Teda přesněji DO mozku" usmál se. "Můžu jít s tebou?" zeptal se. "Jo jasně."

Tak tohle byl třetí díl. Doufám, že se vám líbil. Možná vám vadí, že jsme ještě nedošli k části se Zoči Voči. Nebojte dočkáte se :)

Žádné komentáře:

Okomentovat