středa 4. prosince 2013

Od nenávisti k lásce-5.díl(Zoči Voči)

Konec předchozího dílu: Tak to je fakt síla. Adam si myslel, že s Patrikem chodím.. Haha :D To mě bude ještě dlouho bavit. V noci se mi zdál divný sen(asi ho Adam přivolal), že jsem měla kluka. Byl mi celkem povědomý, ale netušila jsem kdo to je. No to je jedno, neřeším to.

Když jsem se ráno probudila, došlo mi kdo to byl v tom snu. Byl to zpěvák Zoči Voči Michal. Když mi to došlo, začala jsem se smát. Tak bizardní představa :D j Dopoledne jsem si volala s Markey řekla jsem jí to, a ta řekla, že se sny někdy plní a že ať si z toho nedělám srandu..No radši jsem jí to neměla říkat. Bereto hodně vážně a všechno kolem nich :)
Odpoledne když jsem přišla s notebookem a něčím k jídlu do knihovny Patrik už tam byl. Celkem jsem na to i zapomněla, že tam měl jít se mnou. No to je jedno. Asi po dvou hodinách když jsme to měli hotovo a já se měla k odchodu se mě Patrik zeptal "Nešla bys večer někam?" možná jsem na něho začala čumět s otevřenou pusou, protože mě to zaskočilo, i když ho nemám ráda tak mě to prostě zaskočilo. Samozdřejmě jsem řekla "Nee promiň dneska nemůžu." smutně se na mě usmál "OK tak třeba jindy". Zvedl se a odešel. Bylo mi ho trochu líto, ale když byl smutný, tak to znamená.. že se mu líbím?? Nee v žádném případě. Markey jsem to samozdřejmě neřekla, protože se jí Patrik líbí..

Promiňte že je tenhle díl takový krátký a nudný, ale mám málo času, ale chtěla jsem něco napsat :) Netuším kdy bude nový díl, možná až v neděli :)

2 komentáře:

  1. Těším se na další! :)
    http://never-lie.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda :) Díky. Tak já se ho pokusím dát sem už dneska OK? :)

      Vymazat