sobota 7. prosince 2013

Od nenávisti k lásce-6.díl(Zoči Voči)

Konec minulého dílu:"OK tak třeba jindy". Zvedl se a odešel. Bylo mi ho trochu líto, ale když byl smutný, tak to znamená.. že se mu líbím?? Nee v žádném případě. Markey jsem to samozdřejmě neřekla, protože se jí Patrik líbí..

Šla jsem spát až kolem půlnoci a do té doby jsem poslouchala Zoči Voči. Poprvé takhle sama a zaposlouchala jsem se do toho a zjistila jsem, že mají skvělé texty. V neděli jsem spala do třičtvrtě na dvanáct a to mě přišel vzbudit Adam, že je mamka naštvaná, že jí nepomáhám s obědem. No co ať si zvyká,někdy se taky odstěhuju. Odpoledne jsem si na skypu volala s Markey. Už se nemůže dočkat na pátek na ten koncert. Já jsem se taky celkem začala těšit. Volaly jsme si asi hodinu a půl a pak se mě zeptala "ty jsi byla včera v knihovně?" "jo byla jsem tam dělat ten "referát" do školy, proč?"koukala jsem na ni. "No, že proč jsi mi neřekla ať tam jdu s tebou?"zeptala se mě zvláštním tónem. Doufám, že nic netuší, vždyť ho nemám ráda tak ať to nějak nebere.. "No protože to bylo takové rozhodnutí narychlo. A neměla jsem moc času a věděla jsem, že kdybychom tam byly spolu tak bychompolovinu času prokecaly"zasmála jsem se.. Markey ale ne. Sakra jestli něco tuší tak jí to nevymluvím. Ona je tvrdohlavá. "Aha, já myslela žes tam byla s někým jiným." řekla smutně."Tobě někdo něco říkal?" skoro jsem vykřikla."Noo Patrik mi říkal, že jste tam byli spolu."řekla mi. Aha tak to je fajn. Je to fakt blbec. "Aha.. no tak to měl pravdu jen tak trošku, protože jsme tam byli, ale jenom jsme se tam náhodně potkali. A kdy jsi s ním mluvila?" podívala jsem se na ni významným pohledem. "Psala jsem mu jestli by tam se mnou nešel, takže fakt trapas, protože mi řekl, že tam byl s tebou"podívala se na mě smutně. "Jé to je mi líto Markey, ale to znamená, že tys tam taky nechtěla jít se mnou!"rozesmála jsem se a ona se ke mně přidala. Asi v pět jsme skončily a já jsem se šla projít se sluchátkama jenv teplácích a dvou mikinách. Fakt jsem vypadala hrozně :D

Tak tohle byl myslím šestý díl. Asi ne úplně nejdelší :) ale zato zítra by měl být další :) tak snad se líbí :) :* Díky :)

2 komentáře:

  1. Super! :33 Dám si tě do oblíbených blogů.. ;)
    http://never-lie.blog.cz/

    OdpovědětVymazat