pátek 13. prosince 2013

Od nenávisti k lásce-8.díl(Zoči Voči)

Konec předchozího dílu:V úterý už mi bylo o hodně líp a probudila jsem se s dobrou náladou. To se mi často nestává :) Uf už za tři dny půjdeme s Markey na Zoči Voči. Myslím, že to bude fajn.


Středa proběhla celkem v klidu,ale ve čtvrtek za mnou o přestávce přišel Patrik. "Ahoj" usmál se. Nevšimla jsem si ho když přicházel, takže jsem se trochu lekla.. byla jsem začetlá do skrpit. "Jé ahoj. Nevšimla jsem si tě." usmála jsem se taky, ale trochu ironicky. "Potřebuješ něco?" zeptala jsem se ho. Trošku vykulil oči. Asi to nečekal, protože chvíli trvalo než odpověděl "Ehmm nee jen jsem přišel pokecat jak se máš a tak." Aha tak to mi přišlo divné. "Aha.. no mám se dobře. A ty?" chtěla jsem ho nějak odpálkovat, ale nevím jak. "Jo já taky, nechtěla bys v pátek jít třeba do kina?" uf tak tohle jsem nečekala, naštěstí mám výmluvu-teda ne výmluvu. "Já jdu v pátek s Markey na koncert" usmála jsem se co nejhezčejic a ještě mi nahrálo, že Markey přicházela "že Markey?" "Cože?" nechápavě se na nás podívala. "No že v pátek jdeme na koncert." mrkla jsem na ni. "Jo jdeme, chceš jít s náma?" tak tohle jsem nečekala ještě víc. Musím se z toho nějak vykroutit "Sorry Patriku, musíme jít na učitelkou ohledně té práce, uvidíme se pak. Ahoj" řekla jsem a táhla Markey pryč a na chodbě jsem na ni skoro začala řvát. "Ty si děláš srandu?? Vždyť víš, že ho nesnáším!" "Ne nedělám, jenže mě se líbí a tím bych možná uněj mohla zapůsobit víš?"koukla na mě smutně. Vím, že si to hodně přeje. Markey měla kluka jenom jednou a to ještě kvůli tomu, že vsadil s kámoši, ale to Markey neví. "A krom toho-o čem jste se bavili? Ptal se na mě?" nechtěla jsem jí lhát, ale nechtěla jsem jí ranit. "Ptal se mě jenom na tu práci, jestli ji mám hotovou. A Markey prosím, já tam chci jít jenom s tebou. Jdu tam hlavně kvůli tobě tak..." "Jo jasně" usměje se. Ona mě vždycky pochopí. Odpoledne jsem byla na netu a poslouchala jsem Zoči Voči. Miluju jejich písničku Láska-nenávisť. Když jsem najela na jejich facebookové stránky a prohlížela jsem si fotky. Vůbec nevypadají špatně. Ale stejně mám z nich takový pocit, že jsou to namyšlené hvězdičky.

Další díl je tady :) Ještě o víkendu asi bude další :) Samozdřejmě ten pocit, že jsou namyšlení určitě nikdo nikdy neměl ani nebude mít, protože oni takoví nejsou a nechovají se tak :) Tak děkuju, že to čtete :)

2 komentáře:

  1. Super to je..Ale hlavně se těším až na scénu přijdou ZV. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jojo neboj. Už asi v dalším díle to bude :) Takže dneska nebo zítra. Uvidím.. :) A děkuju ;)

    OdpovědětVymazat