neděle 15. prosince 2013

Od nenávisti k lásce-9.díl(Zoči Voči)

Konec minulého dílu:Odpoledne jsem byla na netu a poslouchala jsem Zoči Voči. Miluju jejich písničku Láska-nenávisť. Když jsem najela na jejich facebookové stránky a prohlížela jsem si fotky. Vůbec nevypadají špatně. Ale stejně mám z nich takový pocit, že jsou to namyšlené hvězdičky.

 Ve čtvrtek do mě celý den Markey "hustila", že už se tam strašně moc těší a že si to užijem. Joto jsem taky věděla. S ní si  všechno vždycky užiju :)
Odpoledne mě donutila jít s ní ještě projít pár obchodů a sednout si na chvíli do kavárny. Neodolala jsem a taky jsem si něco koupila-pár kousků do mé kosmetické taštičky. V kavárně jsme strávily asi hodinu a povídaly jsme si hlavně jsme plánovaly zítřek :) V pátek jsem se vzbudila pět minut před budíkem. Vždycky mám dobrý pocit když ho převezu toho hajzlíka malého :D Ve škole mě to nebavilo, ale naštěstí nám odpadla poslední hodina. Odpoledne jsem přišla domů a Adam zrovna odcházel "Kampak bratře?" začla jsem se smát. "Musím jít do toho klubu kde dneska bude ten koncert a s klukama to tam chystat, přece jsem ti říkal, že mám brigádu ne?" "Aha.. takže jsi něco kolem pořadatele a budeš VIP co?" koukla jsem se na něj. "No asi jo noo" řekl. "A nemohl bys ještě třeba 2 VIP sehnat?" udělala jsem psí oči. "Proč? Ty tam jdeš? A s kým?"ptal se. "No jdu tam s Markey, neboj s žádným klukem." usmála jsem se. "No tak já se pokusím"byla jsem z toho strašně šťastná. Hned jsem musela Markey zavolat. "Neuvěříš co se stalo!" řekla jsem hned když to zvedla. "Nee to fakt nevím." "Možná budeme mít VIP lístky!"řekla jsem šťatstně. "Jaktoo?" divila se. "No víš jak jsem ti říkala, že brácha má novou brigádu. No tak to je v tom klubu a on tam vlastně bude dělat něco jakoby technika takže bude VIP a možná nám sežene taky, ale fakt MOŽNÁ!" řekla jsem důrazně. "Tak to je úúžasnéé!"
Po asi hodinové vaně jsem si vyžehlila vlasy, namalovala se a oblíkla. Když jsem se koukla do zrcadla ani jsem se moc nezkritizovala jak to dělám každý den, ale byla jsem se sebou celkem spokojena. Asi pět minut před tím, než jsem chtěla odejít mi přišla SMS od Adama: LISTKY PRO VAS MAM. PRIJDTE K ZADNIMU VCHODU. ZA 10 MIN VAS TAM CEKAM. CAUKY ;)
Byla jsem šťastná. V mém super outfitu jsem jela k Markey,která ho měla taky na sobě. Když jsem jí to řekla. Málem se rozbrečela radostí. Aha.. Tak to jo no.. Adam nazklamal. U zadního vchodu samozdřejmě stál. Když nám předal kartičky s nápisem: VIP(Zoči Voči) tak jsme začaly skákat radostí. "Skupina zatím nepřijela, ale každou chvíli tady bude. Pak za nima můžete zajít." usmál se Adam a já ho objala. Když jsme vyšli z VIP části do klubu. Bylo to tam skvělé.. ta atmosféra, ti lidi a všechno..


Omlouvám se moc, ale ještě jsem se k tomu nedostala, ale snažila jsem se ten díl udělat trošku delší :) . Vím, že jsem to slíbila takže se moc omlouvám :) Ale asi jste si všimli, že už v dalším díle to bude :) Tak díky :)

Žádné komentáře:

Okomentovat