sobota 30. listopadu 2013

Od nenávisti k lásce-2.díl(Zoči Voči)

Haha.. až teď mi došla ta spojitost s názvem tohoto příběhu :D
Zoči Voči-Láska-Nenávisť

Konec minulého dílu: Když jsem přišla domů, byl tam akorát Adam. "Čau" řekla jsem, když jsem ho viděla u stolu "nikdo není doma?" , "jsem tady snad já ne? Jo a čau" řekl a usmál se. Objala jsem ho.

Skoro celé odpoledne jsme si povídali o životě a tak.. s mým bráchou se dá i skvěle pokecat a podrží když jsem na dně. Mám o srašně ráda. Probrali jsme i ten koncert. Řekl mi, že bych tam měla jít. Už kvůli Markey-že by ona to pro mě udělala a že se mi ten koncert třeba bude líbit. Takže teď jsem pevně rozhodnuta, že tam půjdu. Už se i celkem těším. Je to zvláštní jak se mi změní názor během jednoho "rozhovoru" :)
Další den ve škole byla celou dobu Markey natěšená na nákupy. Já celkem taky-nákupy obě milujem :) Hned po škole jsme vyrazily. Prošly jsme asi pět obchodů a Markey si furt stěžovala "ach jooo! Já ještě potřebuju nějaké kalhoty!" Nakonec v dalším obchodě našla to co si přála. Byla hodně spokojená. No byly jsme spokojené obě, protože máme outfit na koncert :)
Můj outfit:
Markeyin outfit:
Z obchoďáku jsme vycházely s úsměvem na rtech, ale zase s poloprázdnýma peněženkama, ale to nám nevadilo a ještě jsme se stavily do kavárny trochu pokecat. Markey mi pořád vyprávěla o Zoči Voči, že jsoi fakt fajn a krásní a bla bla bla.. :D Kdyžjsem přišla domů, Adam se se mnou chtěl koukat na film, ale já jsem byla utahaná takže jsem se mu jenom pochlubila s úlovky z obchodu na koncert a šla spát.

Díky moc. Vidím, že to pár lidí čte a vážím si toho, ale bylo by fajn kdybyste komentovali :) Tak dobrou. Další díl možná zítra :)

Žádné komentáře:

Okomentovat