pondělí 2. prosince 2013

Od nenávisti k lásce-4.díl(Zoči Voči)

Konec předchozího dílu: "Jé ahoj, co ty tady? Venčíš psa?" řekl když za mnou doběhl. "Jo učila jsem se, ale už mi to lezlo na mozek tak jsem se šla trochu projít." odvětila jsem. "Ale to je účel aby ti to lezlo na mozek.Teda přesněji DO mozku" usmál se. "Můžu jít s tebou?" zeptal se. "Jo jasně."

Když jsme došli k našemu domu zeptal se mě: "Nešla by jsi zítra se mnou do knihovny dělat tu seminárku?" otočil se na mě. "Noo já nevím jestli tam půjdu odpoledne nebo dopoledne, ale mohli bychom." (zítra je sobota)usmála jsem se na něj. Nevím proč jsem na něho milá, když ho ani moc nemusím.. Hm je to divný, ale co, jedno odpoledne mě nezabije a stejně bych tam musela jít. Pořád jen vedle mě stál tak jsem mu řekla "Ahoj" otočil se na mě "Jo, promiň nějak jsem se zamyslel. Ahoj" řekl a usmál se. Otočil se a pomalu odcházel. Já jsem se taky otočila a šla jsem domů. "Čááu už jsem tady"houkla jsem do prázdného bytu. Teda.. skoro prázdného. Z obýváku se ozvalo "no nazdar, nechceš pokecat?" Byl to Adam. Sedla jsem si k němu. "Kde jsou naši?" "Šli na návštěvu k tetičce" zaksichtil se. "Aha" řekla jsem a začali jsme se smát. Mám ho fakt ráda. Povídali jsme si asi půl hodiny a on najednou řekl "Ty máš kluka?" vytřeštila jsem na něho oči. "Cože to si děláš srandu? Víš, že já na tohle moc nejsem. A i kdyby, tak bych ti to řekla."mrkla jsem na něj. "Jo a proč se ptáš?"zeptala jsem se ho."Noo viděl jsem vás z okna."usmál se. "Ježííší to si děláš srandu ne? Vždyť je to spolužák! A navíc ho nemám ráda!"začala jsem se smát. Tak to je fakt síla. Adam si myslel, že s Patrikem chodím.. Haha :D To mě bude ještě dlouho bavit. V noci se mi zdál divný sen(asi ho Adam přivolal), že jsem měla kluka. Byl mi celkem povědomý, ale netušila jsem kdo to je. No to je jedno, neřeším to.

Tak 4. díl je na světě. Joo sorry vím, že se pořád nedostáváme k tomu hlavnímu a že to furt obkecávám takovýma blbostma, ale prostě mě to jinak nejde. Tak doufám, že se k tomu co nejdřív dostaneme. Tak dík a když se vám to bude líbit určitě dejte like nebo koment. Hrozně by mě to potěšilo. Bye! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat