neděle 8. prosince 2013

Od nenávisti k lásce-7.díl(Zoči Voči)

Konec minulého dílu:"Jé to je mi líto Markey, ale to znamená, že tys tam taky nechtěla jít se mnou!"rozesmála jsem se a ona se ke mně přidala. Asi v pět jsme skončily a já jsem se šla projít se sluchátkama jenv teplácích a dvou mikinách. Fakt jsem vypadala hrozně :D

V pondělí mi nebylo nějak dobře. Ráno jsem běžela do koupelny, ale naštěstí z toho nic nebylo, ale Adam ze mě měl srandu po celou dobu snídaně "Se mi zdálo, že tě vídám jenom občas brát antikoncepci." Haha vážně vtipné. Neodpověděla jsem mu. Bylomi blbě a ještě k tomu jsem na něho byla naštvaná za to, co řekl. Asi pět minut jsem seděla před otevřenou šatní skříní a pak jsem si vybrala takový outfit, který nějak neprovokuje a ladí.
Už když jsem přijížděla ke škole viděla jsem Markey. Ona má vždycky dobrou náladu. Někdy je to až hrozné jak se pořád směje. Přiběhla ke mně "Nazdar! Tak co? Jak je? Máš úžasný outfit!" vychrlila a pak přidala "Jé ty ses asi nevyspala nejlíp, že?" starostlivě. "Ahoj. No všimla sis dobře." Markey mě nikdy v životě nenaštvala, ale skoro všichni ostatní jo, ale nikdy si to nevybíjím na Markey a ona to ví, takže se ke mě chová stejně jako vždycky. To je dobře. V úterý už mi bylo o hodně líp a probudila jsem se s dobrou náladou. To se mi často nestává :) Uf už za tři dny půjdeme s Markey na Zoči Voči. Myslím, že to bude fajn. 

Tak další díl je tady! Zase kratší no.. Omlouvám se vám :) Už se blíží ten "osudný" díl :D Díky, že to čtete :)

 

Žádné komentáře:

Okomentovat